Luni-Vineri 9-16

Service televizor & monitor - Dwyn Shop

Primim in service, orice fel de televizor LED, LCD sau plasma, monitor achizitionate de la noi (postgarantie) sau de la alt comerrciant. Garantam preturi minime. In caz ca produsul a fost achizitionat de la noi, beneficiati de 50% reducere la manopera. Pretul reparatiei il vom comunica inainte de efectuarea acesteia. In cazul in care clientul refuza reparatia, se va percepe taxa de investigare in valoare de 50 RON+TVA. Orice reparatie efectuata va beneficia de termen de garantie.

Echipa noastra este formata din ingineri electronisti experimentati, oricand pregatiti sa faca fata diverselor probleme de functionare ale echipamentelor.

Avem echipamente speciale pentru service si diagnoza care ne permit realizarea unor interventii la cele mai inalte standarde. Datorita experientei noastre, reparatiile se efectueaza in proportie de 95% la nivel de componente (circuite integrate, tranzistori, condensatori, etc) si nu la nivel de modul, astfel reducandu-se costul total al reparatiei.

 

Ce trebuie sa stiti cand lasati un echipament in service

Din momentul in care lasati echipamentul in service, el primeste un numar de ordine si in functie de acesta isi pastreaza prioritatea.

Avand in vedere faptul ca, la momentul prezentarii si receptionarii in service a echipamentului, nu este posibila efectuarea unei constatari complete si ca pe langa defectul sesizat, in urma unei diagnosticari ulterioare complete, pot fi identificate si alte defecte/deteriorari ale echipamentului, clientul este de acord si certifica faptul ca nu va avea reclamatii/pretentii ulterioare de orice fel asupra starii in care a fost predat in service echipamentul (cu sau fara accesorii aferente). In acest sens, nu ne asumam nici o responsabilitate pentru defectele ascunse ale echipamentului (inclusiv, dar fara a se limita la: urme de lichid in interior, oxizi metalici, rugina, interventii anterioare hardware sau software) care nu sunt prezentate in mod intentionat sau neintentionat de catre client.

Clientul este de acord ca diagnosticarea completa si corecta a echipamentului se va face ulterior predarii in service a echipamentului si ca, in lipsa sa, pot fi constatate vicii / defecte ascunse ale echipamentului.

In cazul neridicarii echipamentului din unitatea de service in termen de maxim 90 de zile, acesta va fi considerat abandonat, echipamentul intrand in proprietatea service-ului, astfel, dupa acest termen, unitatea de service poate dispune de echipamentul abandonat in orice mod (inclusiv valorificandu-l pentru recuperarea creantelor clientului sau predandu-l societatii de reciclare).

 

Diagnosticare

Taxa de diagnosticare este GRATUITA daca echipamentul este reparat in centrul nostru de service, iar in cazul in care clientul NU isi da acceptul pentru reparatie, taxa este de 50 RON + TVA.

 

Garantie

Garantia se acorda conform prevederilor legale in vigoare. In cazul defectarii, in conditii NORMALE de utilizare a echipamentului, in perioada de garantie acesta va fi reparat gratuit. Unitatea de service acorda GARANTIE doar la MANOPERA/REPARATIA EFECTUATA pentru o perioada de 3 luni. Garantia componentelor utilizate in procesul de reparare va fi stipulata separat.

 

Transport si livrare

Costul expeditiei este suportat tur-retur de catre client, iar ca transportatori va recomandam FAN COURIER sau URGENT-CARGUS, cu careavem negociate tarife preferentiale.

 

  • Distribuie pe:
Ultima actualizare: 30.07.2015