Luni-Vineri 9-16

Termeni si conditii - Dwyn Shop

 

1. INFORMATII  DESPRE SITE

Site-ul web Dwyn.ro este administrat de SC DWYN ELECTRONICS SRL cu sediul social in Bucuresti, Splaiul Independentei 319, Cladire K, OB17, Sector 6, cu numar de inregistrare la Registrul Comertului Bucuresti  J40/7547/2013, CUI 31836120, capital social subscris si varsat de 200 lei. Site-ul comercializeaza produse doar pe teritoriul Romaniei.

 

2. ACCEPTAREA CONDITIILOR

Utilizarea site-ului Dwyn.ro, logarea, cat si accesul la serviciile oferite reprezintă o acceptare din partea dumneavoastră a termenilor si conditiilor de confidentialitate detaliate mai jos, cu toate consecintele care decurg din acceptarea acestora. Utilizatorul va avea acces permanent la Termenii si Conditiile pentru utilizarea Site-ului pentru a le putea consulta in orice moment.

In situatia in care nu sunteţi de acord cu aceste  condiţii, va solicitam sa nu utilizaţi site-ul nostru de internet.

Dwyn.ro isi rezervă dreptul de a actualiza şi/sau revizui Termenii si Conditiile in orice moment fara o notificare prealabila, tocmai de aceea, va rugam să urmăriţi în mod periodic eventualele modificări.

 

3. DREPTURILE DE AUTOR

Informatiile publicate pe Dwyn.ro apartin Site-ului, prin urmare, aceste informatii nu pot fi publicate, transmise, copiate prin orice metoda fara acordul scris acordat in prealabil de catre reprezentantul legal al societatii DWYN ELECTRONICS SRL care administreaza Site-ul. Nerespectarea acestor conditii se pedepseste conform legii in vigoare. Orice incalcare a drepturilor de autor poate fi sesizata pe adresa de mail info[at]dwyn.ro

 

4. INCHEIEREA CONTRACTULUI

Odata cu inregistrarea unei comenzi pe site-ul Dwyn.ro, cumparatorul/clientul este de acord cu modalitatea de comunicare utilizata de societate Dwyn Electronics SRL, respectiv prin telefon si/sau email.

Incheierea contractului are loc numai in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterii confirmarii automate de primire a acestei comenzi.

Emiterea automata a confirmarii de primire a comenzii NU echivaleaza cu incheierea contractului intre vanzator si cumparator.

Dupa plasarea comenzii,  pentru motive justificate, vanzatorul isi rezerva dreptul de a anula comanda consumatorului/cumparatorului, fara o notificare prealabila, iar acesta va primi înapoi banii încasati de societatea DWYN ELECTRONICS SRL, in termen de maxim 14 zile. Totodata, ne rezervam dreptul de a modifica cantitatea produselor din comanda, in functie de disponibilitatea acestora in stoc.

Ofertele si preturile afisate pe site-ul Dwyn.ro sunt valabile maxim 12 ore.

Livrarea produselor se poate face intr-un interval de minim de 2 ore si maxim 30 de zile, din momentul in care s-au validat toate detaliile comenzii. 

Toate informatiile/modalitatile folosite pentru descrierea bunurilor pe Site nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare, livrare, stocuri, preturi.

Produsele sunt disponibile in limita stocului.

 

5. LIMITARE RASPUNDERE DWYN.RO

Site-ul Dwyn.ro, precum si orice software utilizat in cadrul acestuia sunt furnizate in modalitarea in care se gasesc si atat cat sunt disponibile, fără nici un fel de garantii, exprese sau implicite, inclusiv, dar fără a se limita la, garantii implicite de comercializare, adaptarea la o anumită utilizare sau neîncălcarea Termenilor.

Dwyn.ro (administrat de SC DWYN ELECTRONICS SRL) si furnizorii sai nu isi asuma responsabilitatea pentru greselile de tiparire sau afisare referitoare la preturile, caracteristicile sau imaginile produselor.

Nu ne asumam răspunderea pentru modificarea, suspendarea sau întreruperea site-ului Dwyn.ro, partiala sau totala.

 

6. ANULARE COMANDA

Dwyn.ro (administrat de SC DWYN ELECTRONICS SRL) si furnizorii sai nu isi asuma responsabilitatea pentru greselile de tiparire sau afisare referitoare la preturile, caracteristicile sau imaginile produselor. In cazul in care o comanda nu poate fi onorata din cauza unor astfel de erori, Dwyn.ro isi rezerva dreptul de a anula comanda respectiva fara o notificare prealabila.

Dwyn Electronics SRL face toate eforturile in a furniza informatii corecte despre preturile si caracteristicile produselor. Este posibil ca unele preturi sa fie eronate. In cazul inregistrarii unei comenzi cu un pret derizoriu, Dwyn Electronics are dreptul sa anuleze comanda Cumparatorului.

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a anula comanda, fara nici o obligatie ulterioara a vreunei parti una fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in urmatoarele situatii, si nu numai:

- preturile afisate pe site-ul Dwyn.ro sunt rezultatul unei erori materiale;

- produsul/produsele comandate nu se mai afla in stoc;

- tranzactia nu a fost acceptata de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului;

- datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;

 

7. GARANTII

Toate produsele sunt insotite de factura si certificat de garantie (emis de producator sau vanzator). Produsele comercializate pe site-ul nostru respectă garanția legală de conformitate. Garantia legala este de 2 ani de la cumparare, pentru produsele de folosinta indelungata, in caz ca nu se specifica altceva in certificatul de garantie.

Pierderea certificatului de garantie sau a facturii duce la pierderea garantiei. Stergerea seriei (serial number S/N) partiala sau totala de pe produse duce la pierderea garantiei. Nu eliberam duplicate pentru certificatul de garantie.

 

8. LITIGII

Eventualele litigii în legătură cu executarea contractului vor fi rezolvate intre vanzator si consumator/client pe cale amiabilă, în caz contrar, părţile putându-se adresa instanţei de judecată competente de la sediul comerciantului/vanzatorului SC DWYN ELECTRONICS SRL, respectiv Judecatoria Sector 5 Bucuresti.

Dacă aveți probleme legate de o comandă, care nu par a putea fi rezolvate prin e-mail sau cu persoana cu care discutați, puteți lua legătura pentru o conciliere internă gratuită pe adresa office [at] dwyn.ro in atentia “Conciliere”. Veti primi raspuns in 72 ore.

 

9. DREPTUL DE RETUR

ATENTIE: VERIFICATI CANTITATIV SI CALITATIV CONTINUTUL COLETULUI, INAINTE DE SEMNAREA DE PRIMIRE, IN PREZENTA CURIERULUI, INAINTE CA ACESTA SA PLECE DE LA DUMNEAVOASTRA si formulati orice reclamatie cu mentiune pe AWB sau prin intocmirea unui proces verbal de constatare. Reclamatiile referitoare la integritatea produsului sau la orice problema care ar putea fi imputata societatii de transport formulate ulterior livrarii sunt considerate nule si nu vor fi luate in considerare.

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative:

Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Clientii persoane juridice nu intra sub incidenta Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014.

Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Mai multe informatii aici: Centrul European al Consumatorilor din România

Consecintele retragerii

Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, inclusiv costurile livrarii, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile calendaristice de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari. Putem amana rambursarea pana la data la care primim inapoi produsele.

Expediati produsele prin Fan Courier sau inmanati-le direct noua, Dwyn Electronics SRL (www.dwyn.ro), Departament RETUR, in Sema Parc, Splaiul Independentei 319, Cladire K, OB 17, Sector 6, Bucuresti, fara intarzieri nejustificate. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice.

Rambursarea sumei achitate:

Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maximum 14 (paisprezece) zile de la data informarii Dwyn Electronics SRL de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract.

Dwyn Electronics SRL va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut.

Comisioane:

  • Pentru produsele achizitionate in rate fara dobanda se percepe un comision de 5%
  • Pentru produsele achizitionate cu plata cu card online se percepe un comision de 2%
  • Pentru produsele achizitionate plata cu cardul la sediul nostru se percepe un comision de 1%

Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:

•     consumabile (acumulatori, baterii, cartuse imprimanta, etc) desigilate;

•     produsul a fost adus pe "comanda speciala" (COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului, dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Beneficiar daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala.)

•     etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc;

•     licentele OEM activate (licente preinstalate pe notebook-uri sau sisteme desktop);

•     echipamente de pe care s-au dezinstalat sistemele de operare sau alte programe cu care au fost livrate;

•     echipamentele protejate de parole introduse de utilizator sau cele care au configurate conturi personalizate ale utilizatorilor ce impiedica aducerea dispozitivului la starea initiala din punct de vedere software;

•    software, licente desigilate (Sisteme de operare, aplicatii, antivirusi etc.), jocuri desigilate, extensii de garantie desigilate; licente electronice (software/aplicatii pc, android etc.) - odata transmise electronic, nu se pot returna;

•    Telefoane mobile, smartphoneuri, tablete, sisteme de navigatie, mp3/4 playere, cd/dvd auto cu sistemele de operare schimbate fata de cele din fabrica (rootarea dispozitivelor - acest lucru contravine conditiilor de garantie ale producatorilor);

•     Produse de ingrijire personala, igiena casei sau personala, accesorii medicale desigilate;

•     Produse identice desigilate in cazul achizitionarii mai multor bucati (peste 2).

Produsele primite cu defecte:

In eventualitatea in care produsul achizitionat prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit pe loc cu un produs nou, cu conditia notificarii in scris a Dwyn Electronics SRL in termen de 24 de ore de la primirea produsului. In cazul in care Dwyn Electronics SRL nu poate inlocui produsul cu unul identic, va restitui contravaloarea produsului.

Produse nefunctionale la primire sau colete deteriorate:

Daca produsul primit este nefunctional in primele 24 de ore de la primirea acestuia puteti reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in acest termen, in vederea inlocuirii cu un produs nou. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati primirea lor. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.

ATENTIE: Verificati calitativ si cantitativ coletul si continutul acestuia inainte de semnarea de primire, in prezenta curierului, inainte ca acesta sa plece de la dumneavoastra si formulati orice reclamatie cu mentiune pe AWB sau prin intocmirea unui proces verbal de constatare. Reclamatiile referitoare la integritatea produsului sau la orice problema care ar putea fi imputata societatii de transport formulate ulterior livrarii sunt considerate nule si nu vor fi luate in considerare.

Conditii generale de returnare:

Dwyn Electronics SRL nu ridica coletele trimise prin Posta Romana, de la oficiile postale. Decizia de asigurare sau nu a coletului pe durata transportului de la client catre Dwyn Electronics SRL cade in sarcina Clientului.

Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare si nu poate fi vandut ca si produs nou, ne rezervam dreptul de a percepe o taxa de diminuare (intre 0 si 100% din valoarea initiala a produsului) rezultata din manipularea acestuia, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestuia, conform OUG nr 34/2014 Art 14 Alin 3. In cazul in care produsul este intr-o stare care nu ne permite recomercializarea lui ne rezervam dreptul de a refuza produsul. Trimiterile vor fi asigurate. Trimiterile fara deschidere la livrare, neasigurate sau deteriorate vor fi refuzate.

Produsul va fi returnat impreuna cu o copie de pe factura de achizitie si certificatul de garantie in original (in cazul in care pe certificat sunt mai multe produse, se va returna o copie de pe acesta).

Produsul se va returna prin prezenta personala la sediul Dwyn sau se va trimite prin curier rapid, taxele de curier fiind suportate de catre client. Returnarea unui produs nu se poate face prin curierii Dwyn.

In cazul ridicarii produselor de la sediu nostru, clientul nu beneficiaza la dreptul de retragere din contract in termen de 14 zile calendaristice. La ridicarea produsului este necesara verificarea acestuia. Clientul nu este obligat sa semneze primirea produsului pana la testarea corespunzatoare a acestuia in cazul ridicarii direct de la magazinul Dwyn Shop. Returnarea produselor cumparate direct din magazin nu se supune OUG 34/2014, contractul fiind incheiat in momentul emiterii facturii fiscale, indiferent de forma de comunicare prealabila intre client si vanzator.

In cazul solicitarilor repetate de returnare ne rezervam dreptul de a le respinge considerandu-se abuz.

 

10. PLATILE PRIN CARD ONLINE 

 

Sistemul de plata on-line este dezvoltat de catre euplatesc, mobilpay, payU si presupune efectuarea platilor prin intermediul cardurilor intr-un mediu securizat. Platile on-line efectuate pe site-ul nostru beneficiaza de protocolul de securitate 3D Secure (Verified by Visa şi MasterCard Secure Cod). 3D Secure inseamna o noua abordare globala a autentificarii cumparatorilor si vanzatorilor in tranzactii sigure pe Internet. Aceasta masura de siguranta presupune redirectionarea utilizatorului in momentul efectuarii platii pe o pagina securizata unde inregistrarea fiecarui detinator de card se face prin atribuirea unui cod de autorizare pentru fiecare tranzactie online. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV/CV2).

In vederea finalizarii tranzactiei in conditii optime va trebui sa furnizati:

  • Numele posesorului de card;
  • Codul cardului (cele 4 grupe de cifre mentionate pe fata cardului, fara spatii);
  • Data expirarii cardului;
  • Codul CVV (ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura).

Tranzactiile se vor efectua in lei, indiferent de cardul Dvs, in conditiile agreate cu Banca emitenta a cardului Dvs. Pentru efectuarea tranzactiei pe site-ul nostru, nu se percepe nici un comision suplimentar. Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverele euplatesc.ro. Site-ul nostru nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.

 

Plata in 3 sau 4 rate cu titlu gratuit (DAE 0%) utilizand cardul de DEBIT prin ONEY

Solutiile de Creditare Oney (3xOney si 4xOney) sunt furnizate de Oney Bank persoanelor fizice eligibile pentru (a) costuri nesemnificative (maximum 0,5% din valoarea totala a creditului) sau (b) gratuit (in campanii promotionale) fiind rambursabile in maximum 60 de zile (pentru 3xOney) sau 90 de zile, dar nu mai mult de 3 luni (pentru 4xOney). Solutiile de Creditare Oney sunt disponibile exclusiv pentru produsele si serviciile vandute online si sunt valabile pentru un credit de minimum 450 Lei si maxim 12.000 Lei.

Prin acceptarea prezentului document confirmati ca intelegeti si sunteti de acord ca exercitarea de catre dvs. a dreptului de denuntare a contractului de vanzare- cumparare si returnarea produselor achizitionate de pe dwyn.ro pentru care ati beneficiat de o solutie de creditare 3x Oney sau 4x Oney in baza unui contract de credit incheiat online cu Oney Bank, atrage incetarea automata a contractului de credit fara nicio alta formalitate, in conformitate cu TERMENII SI CONDITIILE GENERALE APLICABILE ACORDARII ONLINE A SOLUTIILOR DE CREDITARE ONEY (3xONEY SI 4xONEY) si a termenilor si conditiilor din aceasta pagina.

Intr-o astfel de situatie, prin acceptarea prezentului document intelegeti si sunteti de acord ca rambursarea de catre Dwyn Electronics SRL a tuturor sumelor astfel finantate sa fie efectuata de Dwyn Electronics SRL prin utilizarea aceleiași metode de plata utilizate de dvs., mai exact prin restituirea de catre Dwyn Electronics SRL a sumei integrale a pretului de achizitie si a oricaror sume finantate prin contractul de credit, in contul indicat de catre Oney Bank in scopul achitarii sumelor datorate de dvs. in legatura cu creditul 3xOney sau creditul 4xOney.

Oney Bank este o institutie de credit franceza autorizata sa desfasoare activitati de creditare si de plata de Autoritatea Franceza de Control Prudential si Rezolutie (“ACPR”),organizata si functionand ca societate pe actiuni in conformitate cu legislatia din Franta, cu un capital social de 51.286.585 euro, inregistrata in Registrul Comertului si Societatilor din Lille Metropole sub numarul 546 380 197, cu sediul situat in str. Avenue de Flandre, nr. 34, Croix (59170),numar de telefon +40 317 305 050 si adresa de email: [email protected], supravegheata de autoritatea competenta franceza, ACPR, precum si de Banca Nationala a Romaniei si furnizeaza Solutiile de Creditare Oney transfrontalier, fara prezenta fizica pe teritoriul Romaniei.

11. PROTECTIA DATELOR

 

 

  • Distribuie pe:
Ultima actualizare: 01.04.2024