Luni-Vineri 9-17

Modalitati de livrare - Dwyn Shop

Pentru ca stim cat de important este sa te bucuri cat mai repede de produsul comandat, termenele noastre de livrare incep cu "IMEDIAT".

In functie de ora comenzii si disponibilitate, produsele pot ajunge la dumneavoastra in urmatoarele termene:

- Imediat - daca alegeti sa ridicati personal comanda, de la sediul Dwyn, dupa ce va este confirmata posibilitatea de ridicare de la sediu. Ne marim stocurile de produse in fiecare zi, astfel incat sa maximizam satisfactia dumneavaostra.

- In maxim 48 de ore - atunci cand produsul se afla in stocul nostru si ajunge, prin curier in tara,  in 48 ore de la confirmarea comenzii de catre consultantul de vanzari

- In maxim 72 de ore - Acest interval de timp mai ridicat apare in cazul unui numar restrans de produse, cu caracteristici speciale sau cu o rata foarte mica de achizitie, si care se afla doar pe stocul importatorului sau sunt in drum spre Romania. In aceste cazuri, produsul va ajunge, prin curier, la adresa de livrare in maxim 72 ore de la confirmarea comenzii de catre consultantul de vanzari.

NOTA: Pot apărea întârzieri cauzate de: epuizarea stocului aflat în magazin, probleme tehnice interne sau factori externi. Termenul de livrare poate varia de la 24 de ore, la maxim 30 de zile.

 

Statusul unei comenzi

Comenzile înregistrate pe dwyn.ro pot fi urmărite direct din contul tău, accesând “Istoric comenzi”. De asemenea, vei primi prin SMS (serviciu oferit gratuit) informaţii despre evoluţia fiecărei comenzi plasate, numele agentului care se va ocupa de aceasta şi numărul de AWB.

Tot în “Istoric comenzi” poţi vedea comanda detaliată accesând butonul “Detalii”.

 

Ridicarea de la sediul firmei

Clientii care doresc sa ridice personal produsele de la sediul firmei pot face acest lucru dupa ce au plasat o comanda. Dupa plasarea comenzii un agent o sa va contacteze pentru a va transmite ora si data la care va puteti prezenta la sediu in vederea achizitionarii produselor.

 

Livrarea

Produsele comandate se livreaza in toata tara, utilizand modalitatea si termenul de livrare alese de dvs. la efectuarea comenzii. Produsele sunt asigurate pe tot parcursul transportului si se afla in ambalajul original al producatorului. Nu se livreaza in afara Romaniei.

Pentru coletele ce depasesc 5kg se va percepe o taxa suplimentara de 1 leu/kg.

Nu se aplica taxa de ramburs sau comision de asigurare a coletelor. Toate coletele sunt asigurate.

Plata ramburs se va face cu numerar, in lei, la valoarea inscrisa pe documentele fiscale.

Livrarea produselor in Bucuresti se face prin curierii proprii Dwyn Shop. In cazul produselor voluminoase, transportul este asigurat pana in fata adresei mentionate pentru livrare.

 

 Procesul de livrare

 - termenul de livrare obisnuit al produselor cumparate de pe site-ul nostru se incadreaza intre 1 si 3 zile lucratoare din momentul confirmarii comenzii. In conditii speciale, timpul de livrare poate fi depasit, anuntindu-va in prealabil despre aceasta situatie.

- curierul te va contacta telefonic inainte de a face livrarea

- la plasarea comenzii poti specifica un anumit interval orar in care doresti livrarea, dar nu poti specifica o ora anume

- in cazul in care nu puteti fi contactat la data si ora stabilite pentru livrare, vom pastra bunurile comandate timp de trei zile lucratoare, interval in care vom incerca sa va contactam din nou pentru a definitiva livrarea. In cazul in care nici in acest interval de timp nu puteti fi contactat, comanda va fi anulata.

- poti solicita livrarea produselor la locul de munca sau poti cere sa fie preluate de o alta persoana

- partenerul nostru Cargus/Urgent Curier/Fancourier permite ridicarea produselor de la sediul din localitatea in care ai solicitat livrarea

 

Procesul de preluare a coletului

- este important sa verifici daca este produsul comandat

- poti desface coletul numai dupa achitarea rambursului

- in cazul in care produsele nu corespund calitativ, se pot returna curierului in momentul verificarii; contravaloarea produselor nu se va face pe loc, ci doar in urma unei sesizari catre Dwyn Shop care iti va inlocui produsul ori iti va returna ulterior banii achitati

- curierul nu testeaza produsele

- daca ai ales ca achiti contravaloarea produselor ramburs atunci curierul iti va elibera o chitanta pentru suma inscrisa pe factura; nu se percepe taxa pe ramburs

- daca ai efectuat plata cu OP atunci nu va mai trebui sa platesti nici o suma curierului, doar sa te identifici cu buletinul

Din motive de siguranta compania de transport nu accepta desfacerea coletului inainte de a incasa contravaloarea produsului insa dupa ce achitati produsul curierul va sta langa dumneavoastra sa verificati continutul coletului iar daca este o problema cu produsul comandat se va intocmi un proces verbal de constatare in acest sens urmand ca produsul sa fie inlocuit cu unul nou sau vi se vor restitui banii daca nu doriti inlocuirea acestuia.

 

ATENTIE: Verificati calitativ si cantitativ coletul inainte de semnarea de primire, in prezenta curierului, inainte ca acesta sa plece de la dumneavoastra si formulati orice reclamatie cu mentiune pe AWB sau prin intocmirea unui proces verbal de constatare. Reclamatiile referitoare la integritatea produsului sau la orice problema care ar putea fi imputata societatii de transport formulate ulterior livrarii sunt considerate nule si nu vor fi luate in considerare.

 

Dwyn Shop livreaza in afara Bucurestiului prin intermediul firmelor de curierat rapid. Din cauza problemelor interne de organizare si logistica ale acestor firme, termenele de livrare anuntate de catre noi (24-48 de ore din momentul expedierii) nu sunt sigure si acestea se pot modifica fara instiintare prealabila. Mai mult, orice termen de livrare sau promisiune oferita direct dvs de catre reprezentantii firmelor de curierat rapid este relativ si trebuie considerate ca atare, Dwyn Shop nu isi asuma nici o raspundere pentru aceste promisiuni. Ne cerem scuze in fata clientilor nostri fata de care nu ne-am putut tine promisiunile, din motive ce nu tin de Dwyn Shop ci de modul in care firmele de curierat rapid inteleg sa isi faca datoria fata de clienti.

Pentru a afla informatii despre livrarea unui colet prin curier rapid va rugam verificati daca ati primit de la noi prin e-mail sau sms numarul de AWB si data acestuia. Daca acestea au fost trimise inseamna ca livrarea a plecat de la noi si orice informatii se pot obtine numai de la firma de curierat rapid, la numerele de telefon pe care le gasiti in e-mail-ul sau sms primit, alaturi de numarul si data AWB-ului. Pentru urmarirea coletului dumneavoastra accesati acest link si introduceti codul AWB-ului dumneavoastra.

 

  • Distribuie pe:
Ultima actualizare: 21.02.2020