Luni-Vineri 9-16

Politica de returnare - Dwyn Shop

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative:

 

Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Puteti comunica dreptul la retragere prin email  la adresa retur [at] dwyn.ro sau in scris folosind acest formular. Formularul de retur este un model si nu este obligatoriu.

 

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

 

Consecintele retragerii

Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, inclusiv costurile livrarii, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile calendaristice de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Vom efectua aceasta rambursare folosind aceasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari. Putem amana rambursarea pana la data la care primim inapoi produsele.

Expediati produsele prin Fan Courier sau inmanati-le direct noua, Dwyn Electronics SRL (www.dwyn.ro), Departament RETUR, in Sema Parc, Splaiul Independentei 319, Cladire K, OB 17, Sector 6, Bucuresti, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile calendaristice de la data receptiei comenzii. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice.

Va trebuia sa suportati costul direct al returnarii produselor.

 

Rambursarea sumei achitate:

Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maximum 14 (paisprezece) zile de la data informarii Dwyn Electronics SRL de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract.

Dwyn Electronics SRL va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care Dwyn Electronics SRL nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta).

Pentru produsele achizitionate in rate fara dobanda se percepe un comision de 5%

Pentru produsele achizitionate cu plata cu card online se percepe un comision de 2%

Pentru produsele achizitionate plata cu cardul la sediul nostru se percepe un comision de 1%

 

Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:

 

•     consumabile (acumulatori, baterii, alimentatoare, cartuse imprimanta, etc);

•     produsul a fost adus pe "comanda speciala" (COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului, dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Beneficiar daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala.)

•     produsul nu mai are ambalajul original complet in care a fost livrat;

•     etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc;

•     imprimante sau multifunctionale ale caror consumabile au fost desigilate;

•     licentele OEM activate (licente preinstalate pe notebook-uri sau sisteme desktop);

•     echipamente de pe care s-au dezinstalat sistemele de operare sau alte programe cu care au fost livrate;

•     produse marca Apple (iPhone / iPad / iPod etc) al caror software a fost activat;

•     echipamentele protejate de parole introduse de utilizator sau cele care au configurate conturi personalizate ale utilizatorilor ce impiedica aducerea dispozitivului la starea initiala din punct de vedere software;

•    software, licente desigilate (Sisteme de operare, aplicatii, antivirusi etc.), jocuri desigilate, extensii de garantie desigilate ; licente electronice (software/aplicatii pc, android etc.) - odata transmise electronic, nu se pot returna;

•    Servere sau accesorii pentru acestea;

•    Sisteme PC, laptopuri, ultrabookuri, servere cu sisteme de operare preinstalate, care au suferit modificari la sistemele de operare ce iar acestea nu se pot aduce la starea initiala (reinstalarea unor alte sisteme de operare, coruperea acestora din pricina utilizatorului);

•    Telefoane mobile, smartphoneuri, tablete, sisteme de navigatie, mp3/4 playere, cd/dvd auto cu sistemele de operare schimbate fata de cele din fabria (rootarea dispozitivelor - acest lucru contravine conditiilor de garantie ale producatorilor);

•     Aparatele de aer conditionat care au fost montate, aparatele de bucatarie care au fost folosite, masinile de calcat care prezinta urme de utilizare (zgarieturi pe talpa, urme de calcar, etc.), aspiratoare care au fost folosite, aparatele de bricolaj care au fost utilizate.

•     Produse de ingrijire personala, igiena casei sau personala, accesorii medicale desigilate;

•     Produse identice desigilate in cazul achizitionarii mai multor bucati (peste 2).

•     Castile in ear (in ureche) nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă. Acestea se pot returna doar daca nu au fost desigilate.

 

Produsele primite cu defecte:

In eventualitatea in care produsul achizitionat prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit pe loc cu un produs nou, cu conditia notificarii in scris a Dwyn Electronics SRL in termen de 48 de ore de la primirea produsului. In cazul in care Dwyn Electronics SRL nu poate inlocui produsul cu unul identic, va restitui contravaloarea produsului.

 

Produse nefunctionale la primire sau colete deteriorate:

Daca produsul primit este nefunctional in primele 24 de ore de la primirea acestuia puteti reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in acest termen, in vederea inlocuirii cu un produs nou. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati primirea lor. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.

 

Conditii generale de returnare:

Dwyn Electronics SRL nu ridica coletele trimise prin Posta Romana, de la oficiile postale. Decizia de asigurare sau nu a coletului pe durata transportului de la client catre Dwyn Electronics SRL cade in sarcina Clientului. Produsele se pot returna numai dupa solicitarea in scris in prealabil pe adresa de mail retur at dwyn.ro

Clientii persoane juridice nu intra sub incidenta Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014.

Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare si nu poate fi vandut ca si produs nou ne rezervam dreptul de a percepe o taxa de diminuare cf OUG 34/2014 Art 14 Alin 3 (intre 0 si 100% din valoarea initiala a produsului) pentru a acoperi diferenta de pret dintre un produs nou si un produs deja utilizat. Trimiterile vor fi asigurate si cu serviciu de deschidere colet activ. Trimiterile fara deschidere la livrare sau nesolicitate vor fi refuzate.

Produsul va fi returnat impreuna cu o copie de pe factura de achizitie si certificatul de garantie in original (in cazul in care pe certificat sunt mai multe produse, se va returna o copie de pe acesta).

Produsul se va returna prin prezenta personala la sediul Dwyn sau se va trimite prin curier rapid, taxele de curier fiind suportate de catre client. Returnarea unui produs nu se poate face prin curierii Dwyn.

In cazul ridicarii produselor de la sediu nostru, clientul nu beneficiaza la dreptul de denuntare a contractului in termen de 14 zile calendaristice. La ridicarea produsului este necesara verificarea acestuia. Clientul nu este obligat sa semneze primirea produsului pana la testarea corespunzatoare a acestuia in cazul ridicarii direct de la magazinul Dwyn Shop. Returnarea produselor cumparate direct din magazin nu se supune OG 34/2014, contractul fiind incheiat in momentul emiterii facturii fiscale, indiferent de forma de comunicare prealabila intre client si vanzator.

In cazul solicitarilor repetate de returnare ne rezervam dreptul de a le respinge considerandu-se abuz.

  • Distribuie pe:
Ultima actualizare: 12.03.2024